קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב – לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית
קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב - לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית
קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב - לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית
אל תאשרו את השימוש בבינה מלאכותית בבתי הספר של ילדכם, כי המשמעות היא חשיפה לקינה. שמרו על הבריאות של ילדכם, הגידו "NO" ל"AI"
שם חדש לרגישות לקרינה "סנדרות הקרינה האלקטרומגנטית" , באנגלית Electromagnetic Radiation Syndrome, או בקיצור EMR Syndrome, או בקיצור של הקיצור EMR-S
לכל מי שמקדם את השימוש בבתי הספר בAI או למידה מתוקשבת , או להבדיל הורים שלא מבינים את הקשר, תדעו כולכם כי שימוש זה מקדם , מגדיל ומקצין את החשיפה של הילדים לקרינה.
מהן הסיבות לאי הכרה ברגישות לקרינה בארץ ובעולם? להלן מגוון סיבות, חלקן אנושיות , חלקן כלכליות, חלקן פשוט קיימות.
להערכתי המשמעויות המרכזיות של בינה מלאכותית בבית הספר יותר שימוש בסלולרי, והתקנה של מגבירי קליטה בתוך הכיתות.
מכתב הסבר - השפעה של ריבוי אנטנות על חשיפה של בני אדם לקרינת רדיו
מכתב תמיכה של מדענים , ומומחים בפעילות ציבורית לצמצום החשיפה לקרינת רדיו-סלולר והגדלת המודעות לנזקיה בחברה החרדית
לפניכם מכתב שכתבתי לחברי הכנסת לאחר הישיבה בוועדת זכויות הילד ב 28/07/2015.משרד החינוך עושה "הכל" כדי להגשים את חזון בית הספר האלחוטי. המכתב הופיע לראשונה בבלוג בעיברית הישן , ובחרתי להביא אותו שוב בבלוג זה, מכיוון ששום דבר לא השתנה, ומשרד החינוך מכניס עוד ועוד טכנולוגיות אלחוטיות וסלולריות לבתי הספר ומגביר בהם את החשיפה לקרינת רדיו. הפוסט המקורי - https://norad4uh.blogspot.com/2015/08/blog-post_14.html והטאבלטים"הכל" זה אומר לדבר בססמאות, להציג מידע חלקי ומגמתי, אפילו לבית המשפט העליון, להניע הורים כנגד הורים, להגיד חוטי ולפרוס אלחוטי, להכין חוזרי מנכ"ל דו משמעיים, להחליף את תוכנית השאלת ספרים שעלותה 300 ש"ח לשנה בתוכנית הטאבלטים שעלותה אלפי שקלים בשנה, לבצע בדיקות קרינה לא נכונות ולטעון שאם התוצאות נמוכות מהתקן "הכל בסדר", להמשיך את ההקרנה בבתי הספר בהם יש כבר ילדים שסובלים מהקרינה ולטעון שהם לא סובלים מהקרינה, להופיע בוועדות הכנסת ובבית המשפט כאילו כדי לרצות…
משרד החינוך ממשיך בשלו - ומתכנן להכניס עוד טכנולוגיה (חצי אפוייה) למערכת החינוך החולה והלא מתפקדת. המשמעות- עוד חשיפה לקרינה בכיתה