Read more about the article קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב – לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית
חשיפה של ילדים לקרינה

קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב – לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית

קנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב - לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית

להמשך קריאהקנדי ג'וניר, שר הבריאות של ארה"ב – לבדוק את הגורמים למחלות כרוניות בילדים, כולל קרינה אלקטרומגנטית
Read more about the article שם חדש לרגישות לקרינה "תסמונת הקרינה האלקטרומגנטית" , Electromagnetic Radiation Syndrome או בקיצור EMR-S
רגישות לקרינה

שם חדש לרגישות לקרינה "תסמונת הקרינה האלקטרומגנטית" , Electromagnetic Radiation Syndrome או בקיצור EMR-S

שם חדש לרגישות לקרינה "סנדרות הקרינה האלקטרומגנטית" , באנגלית Electromagnetic Radiation Syndrome, או בקיצור EMR Syndrome, או בקיצור של הקיצור EMR-S

להמשך קריאהשם חדש לרגישות לקרינה "תסמונת הקרינה האלקטרומגנטית" , Electromagnetic Radiation Syndrome או בקיצור EMR-S
Read more about the article למידה מתוקשבת או עם AI משמעותה עוד חשיפה לקרינה
AI CLASS

למידה מתוקשבת או עם AI משמעותה עוד חשיפה לקרינה

לכל מי שמקדם את השימוש בבתי הספר בAI או למידה מתוקשבת , או להבדיל הורים שלא מבינים את הקשר, תדעו כולכם כי שימוש זה מקדם , מגדיל ומקצין את החשיפה של הילדים לקרינה.

להמשך קריאהלמידה מתוקשבת או עם AI משמעותה עוד חשיפה לקרינה
Read more about the article הסיבות לאי הכרה ברגישות לקרינה בארץ ובעולם
רגישות לקרינה

הסיבות לאי הכרה ברגישות לקרינה בארץ ובעולם

מהן הסיבות לאי הכרה ברגישות לקרינה בארץ ובעולם? להלן מגוון סיבות, חלקן אנושיות , חלקן כלכליות, חלקן פשוט קיימות.

להמשך קריאההסיבות לאי הכרה ברגישות לקרינה בארץ ובעולם
Read more about the article מה המשמעות של הכנסת AI למערכת החינוך מבחינת קרינה?
AI בכיתה , טוב או רע?

מה המשמעות של הכנסת AI למערכת החינוך מבחינת קרינה?

להערכתי המשמעויות המרכזיות של בינה מלאכותית בבית הספר יותר שימוש בסלולרי, והתקנה של מגבירי קליטה בתוך הכיתות.

להמשך קריאהמה המשמעות של הכנסת AI למערכת החינוך מבחינת קרינה?

המומחים מסבירים – האם באמת יותר אנטנות=פחות קרינה?

מכתב הסבר - השפעה של ריבוי אנטנות על חשיפה של בני אדם לקרינת רדיו

להמשך קריאההמומחים מסבירים – האם באמת יותר אנטנות=פחות קרינה?
Read more about the article מכתב מומחים בתמיכה בקמפיין לחברה החרדית
תמיכה בפעילות ציבורית לצמצום החשיפה לקרינת רדיו-סלולר והגדלת המודעות לנזקיה

מכתב מומחים בתמיכה בקמפיין לחברה החרדית

מכתב תמיכה של מדענים , ומומחים בפעילות ציבורית לצמצום החשיפה לקרינת רדיו-סלולר והגדלת המודעות לנזקיה בחברה החרדית

להמשך קריאהמכתב מומחים בתמיכה בקמפיין לחברה החרדית

מכתב לחברי הכנסת לאחר ישיבה בוועדת זכויות הילד ב28/7/2015

לפניכם מכתב שכתבתי לחברי הכנסת לאחר הישיבה בוועדת זכויות הילד ב 28/07/2015.משרד החינוך עושה "הכל" כדי להגשים את חזון בית הספר האלחוטי. המכתב הופיע לראשונה בבלוג בעיברית הישן , ובחרתי להביא אותו שוב בבלוג זה, מכיוון ששום דבר לא השתנה, ומשרד החינוך מכניס עוד ועוד טכנולוגיות אלחוטיות וסלולריות לבתי הספר ומגביר בהם את החשיפה לקרינת רדיו. הפוסט המקורי - https://norad4uh.blogspot.com/2015/08/blog-post_14.html והטאבלטים"הכל" זה אומר לדבר בססמאות, להציג מידע חלקי ומגמתי, אפילו לבית המשפט העליון, להניע הורים כנגד הורים, להגיד חוטי ולפרוס אלחוטי, להכין חוזרי מנכ"ל דו משמעיים, להחליף את תוכנית השאלת ספרים שעלותה 300 ש"ח לשנה בתוכנית הטאבלטים שעלותה אלפי שקלים בשנה, לבצע בדיקות קרינה לא נכונות ולטעון שאם התוצאות נמוכות מהתקן "הכל בסדר", להמשיך את ההקרנה בבתי הספר בהם יש כבר ילדים שסובלים מהקרינה ולטעון שהם לא סובלים מהקרינה, להופיע בוועדות הכנסת ובבית המשפט כאילו כדי לרצות…

להמשך קריאהמכתב לחברי הכנסת לאחר ישיבה בוועדת זכויות הילד ב28/7/2015
Read more about the article משרד החינוך ממשיך בשלו – עוד טכנולוגיה במערכת החינוך החולה
התאמת בית הספר לרגישים לקרינה

משרד החינוך ממשיך בשלו – עוד טכנולוגיה במערכת החינוך החולה

משרד החינוך ממשיך בשלו - ומתכנן להכניס עוד טכנולוגיה (חצי אפוייה) למערכת החינוך החולה והלא מתפקדת. המשמעות- עוד חשיפה לקרינה בכיתה

להמשך קריאהמשרד החינוך ממשיך בשלו – עוד טכנולוגיה במערכת החינוך החולה

סוף התוכן

הגעת לקצה; איו יותר פוסטים.