You are currently viewing אנשים לא יודעים ש"חוטי זה הכי אחי!"
עמדת מחשב בסיסית המורכבת ממחשב נייד המחובר לרשת האינטרנט הביתית החוטית שהותקנה מראש, ולהארקה חשמלית, כאשר כל הכרטיסים המשדרים בו מבוטלים דרך ה DEVICE MANAGER ( כרטיס רשת אלחוטי וכרטיס בלוטות').

אנשים לא יודעים ש"חוטי זה הכי אחי!"

אנשים לא יודעים

מתסכל מאוד לדבר עם אנשים על צמצום חשיפה לקרינה ורק באמצע השיחה וההדרכה לגלות שהם לא מודעים בכלל לאופציה החוטית ולא יודעים שאפשר לעשות כמעט את כל מה שהם עושים בבית עם הסלולרי והאלחוטי המקרינים והמיותרים, בצורה טובה יותר, מהירה יותר, נוחה יותר, בטוחה יותר, נעימה יותר, ומזיקה בריאותית פחות עם טכנולוגיה חוטית ותיקה ומוכחת.

פרסומות ויחסי ציבור

הסלולרי והאלחוטי יועדו לשימוש בשטחים פתוחים, או במקום ובמקרים שהתנועה והניידות הכרחיים. אבל שימוש בהם בבית הוא לרוב מיותר ולא נכון. הפרסומות ויחסי הציבור של היצרנים, היבואנים והמשווקים מדגישים רבות את השימוש, בציוד אלחוטי וסלולרי, בכל מקום וגם בתוך הבית, כאילו או אופציה יחידה והטובה ביותר. זאת בעוד בבית ובמשרד הוא בדרך כלל נחות, איטי, לא אמין ובעייתי. פרסומות בטלויזיה בהם רואים אנשים יפים יושבים ומשתמשים בסלולרי בסלון, או אשר מדברות על "וייפיי חזק שמגיע לכל החדרים", יוצרים תודעת כזב כאילו השימוש בסלולרי ובאלחוטי בבית הוא הדרך הנכונה, בעוד למעשה השימוש בטכנולוגיה חוטית בבית ובמשרד עדיפיים אלפי מונים, מכל הבחינות פרט לניידות.

עד כדי כך שטיפת המוח עבדה מצויין שרוב מי שמגיע אלי (ועל אחת כמה וכמה רוב הציבור) בכלל לא מודע לאפשרות להשתמש בטלפון קווי, מחשב קווי, טלוויזיה קווית, ואת כל אלא הם עושים בבית מהסלולרי המקרין והלא בריא.

שטיפת המוח עובדת

עד כדי כך שטיפת המוח עבדה מצויין, עד כדי כך הפרסומות לסלולרי בטלוויזיה בהם מראים שימוש בסלולרי ובאלחוטי גם בתוך הבית והמשרד, ועד כדי כך הציבור התמכר והפך תלוי בסלולרי ובאלחוטי, שהוא בכלל לא מודע לאפשרות להשתמש בטלפון קווי, מחשב קווי, טלוויזיה קווית, ואת כל אלא הם עושים בבית מהסלולרי המקרין והלא בריא.

מהירה יותר, טובה יותר, בטוחה יותר, אמינה יותר ופחות מזיקה בריאותית

רוב הציבור לא יודע או שכח כבר, שטכנולוגיה קווית היא הרבה יותר מהירה, נוחה, בטוחה, אמינה, ויעילה משימוש בסלולרי ובאלחוטי , ביחוד בבית ובמשרד, והם משתמשים גם בבית ובמשרד בסלולרי ובאלחוטי. מי שיחזור להשתמש בבית ובמשרד בטכנולוגיה חוטית-קווית יהנה מהרבה יותר איכות, מהירות, בטיחות ובריאות, וגם מתמורות נוספות של ניצול נכון של טכנולוגיה מתאימה ביותר.

חשיפה מיותרת לקרינה מיותרת

השימוש בציוד סלולרי ואלחוטי בבית, ביחוד במקרים בהם יש טכנולוגיה חוטית-קווית אמינה, מהירה ובטוחה עשרות מונים, לא רק שהוא שימוש לא נכון בטכנולוגיה לא מתאימה אלא גם גורר שידורים וקרינה בתוך הבית. לקרינה זו, בניגוד למה שיספרו לכם מי שמוכר לכם את המוצרים ואת השימוש בהם, יש השפעות ביולוגיות גם ברמות נמוכות מאוד. כאשר ההשפעות הביולוגיות הללו מצטברות הן הופכות להשפעה בריאותית, אותה רבים מרגישים ומיעוט מזהים את הגורם לה. כך הולכים להם אנשים בעולם הסובלים כבר כרונית מהחשיפה המיותרת לקרינת רדיו בבית ובמשרד, ומחפשים פתרונות מרחקי לכת לבעיות הבריאות שלהם, חוץ מהפסקת השימוש בסלולרי ובאלחוטי ומעבר לקווי.

מה עושים?

להלן מדריך צעד צעד למעבר חזרה לקווי , למי שרוצה לחיות נכון יותר, בריא יותר ולנצל את הטכנולוגיה נכון יותר, כי קווי זה הכי אחי! –https://www.norad4u.co.il/guidesh/return2wired/

כתיבת תגובה