You are currently viewing קרינה ממונה החשמל נמדדת אצלי בתוך הבית
קרינה ממונה מים סלולריים של חברת החשמל , כפי שנמדדה בתוך הבית, כאשר המונים רחוקים כ8 מטר ממקום המדידה.

קרינה ממונה החשמל נמדדת אצלי בתוך הבית

מוני החשמל הסלולריים של השכנים שלי, הותקנו בפילר (ארון מונים), בתוך גומחה בחומה, במרחק של כ8 מטרים מחלון פינת האוכל שלי. בפינת האוכל אני יושב לעבוד עם המחשב בימים שאני עובד מהבית. השבת , במהלך בדיקות שביצעתי בפינת האוכל, שמתי לב שרואים את השידורים מהמונים גם בתוך הבית. הקרינה עוברת את החומה, עוברת קיר וחלון, ונראת בתוך הבית.

ארון מונה החשמל (פילר) בביתי
ארון מונה החשמל (פילר) בביתי

זה קצת הפתיע אותי , למרות שהערכתי שהשידור יגיע, לא ציפיתי שאצליח למדוד אותו, בתוך הבית, כאשר תריסי האלומיניום סגורים. את המדידות הקודמות שביצעתי , עשיתי בעיקר על המונים עצמם. זאת כדי להבין את דפוס השידור מהם. כעת יש לי מדידות בתוך הבית, בנקודות בהם אני נמצא לרוב במהלך היום.

אני מרגיש את תוספת הקרינה

כמו כן מאז התקנת המונים לפני כשבועיים, הרגשתי יותר עייף ויותר כאב לי הראש. חשבתי שזה פסיכולוגי , היום קיבלתי את ההוכחה שקרינה מהמונים מגיעה אלי (כאשר אני עובד מהבית אני יושב ועובד על המחשב בפינת האוכל) היום בבוקר גם הרגשתי רגיש יותר כאשר יצאתי מהבית למתפרה בה מייצרים לי את מוצרי המיגון האישי, שם יש שימוש בסלולריים, וכל הדרך כמובן מלאה בקרינה (אנטנות בכבישים). כמו כן חלק מתוספי התזונה שאני לוקח כדי להרגיש יותר טוב, הפסיקו להשפיע מאז התקנת המונים.

בדיקות מקיפות

מאז הגילוי אתמול, ביצעתי כמה וכמה סבבי בדיקות למשך שעות על גבי שעות (כאשר המד מחובר למחשב ותוכנה על המחשב מקליטה את המדידה), כדי לבצע הערכה של החדירה של האותות מהמונים אל הבית בנקודות שונות.

קרינה ממונה מים סלולריים של חברת החשמל , כפי שנמדדה בתוך הבית, כאשר המונים רחוקים כ8 מטר ממקום המדידה.

מוני חשמל סלולריים – לא מתאמים לרגישים לקרינה

הגילוי הזה מחדד את הערכה שלי שכמעט כל רגיש לקרינה ברמה בינונית וקשה שעל ביתו , או קיר דירתו (בטוח שאם מותקן בתוך הבית או הדירה), אשר שומר על היגיינת קרינה, לא משתמש בסלולרי, ומצמצם חשיפה, ירגיש ויושפע מהמונים הללו כל עוד הם משדרים כ20 דקות ביום. גם אם חברת החשמל חושבת שהקרינה הזו נמוכה.

דרוש מיגון

במישור האישי, הגילוי הזה , בצמוד ליותר עייפות ויותר כאבי ראש מאז הותקנו המונים, מחייב אותי כרגע להתחיל בתהליך מדורג של מיגון בין החצר שלי למוני החשמל, מיגון חלק מהחלונות, והמשך מדידות…אעדכן במהשך.

כתיבת תגובה