You are currently viewing האתר חינמי, אפשר לשאול בקבוצה, הדרכה ו"יעוץ אישי" בתשלום
Photo by Alex Green on Pexels.com

האתר חינמי, אפשר לשאול בקבוצה, הדרכה ו"יעוץ אישי" בתשלום

מאז ומעולם הכלל הבסיסי שלי הוא שאני מרכז את כל הידע והמידע באתר המידע שלי www.norad4u.co.il . האתר הוא חינמי לחלוטין. צריך רק לשבת לקרוא. יש גם סרטונים למי שפחות מתחבר לקריאה. בנוסף אני עונה לשאלות בקבוצה ובאתר ללא תשלום.
קבוצה – https://www.facebook.com/groups/210964529484617

אבל אם פונים בפרטי (והרבה פונים, כל יום) , זה מעין "יעוץ אישי" שאף אחד אחר לא מרוויח ממנו חוץ משואל השאלה, ולרוב נדרש ממני גם להשקיע זמן רב בתשובה (או תשובות), וגם להתאים את התשובה לצרכים וליכולות האישיות של השואל, ועל זה יש לשלם. זו כבר עבודה.

לכן אני משתדל להציע הדרכה בתשלום כבר כאשר אני מבין שזו לא הולכת להיות שאלה קצרה.

בזמן האחרון אני מקפיד על זה יותר ויותר.

הרבה אנשים מצפים לקבל גם יעוץ אישי בחינם, 24X7, ולכן יש עדיין מי ששואל בהודעות בפרטי. אם זו שאלה קצרה אני עונה. אם מורכבת אני משתדל להפנות להדרכה בתשלום. לא תמיד זה מצליח לי. לפעמים אני נגרר להסברים ארוכים (ולא אפקטיבים) וזוללי זמן.

יש גם מי ששמח לשלם על הדרכה ומתן תשובות אישיות, על העזרה, הידע, הניסיון, והזמן שלי ומזמין ומשלם על הדרכה אישית.

בחודש האחרון עשיתי כמה הדרכות אישיות בתשלום.

בדרך כלל מדובר בשעה של הדרכה, אפשר גם פחות. אפשר גם יותר. בדרך כלל שעה מספיקה להתחלה.

ההדרכות בדרך כלל מבוצעות בזום, לפעמים גם באים אלי הביתה.

התשובות והצגת המידע מותאמות ללקוח בדיוק ובבפירוט. הקשר הוא אישי ויש וידוי הבנה.

אם מבוצעות בזום אז נעשות ממחשב ולא מהסלולרי של הלקוח, ואני מרגיש שתשומת הלב המלאה של הלקוח נתונה לי. גם תשומת הלב שלי נתונה כולה ללקוח.

ביצוע ההדרכות בתשלום בחודשים האחרון, בהשוואה לתשובות שעדיין ניתנות מידי פעם בהודאות פרטיות, לימד אותי והדגיש לי שוב ושוב, שההדרכות ויעוץ אישי הרבה יותר אפקטיביות מתשובה מוגבלת במסר פרטי.

בהדרכות הקשר הוא אישי וישיר (גם בזום) ואני יכול לוודא שהלקוח הבין ויודע מה ואיך להמשיך את הלמידה והעשיה. כל תשומת הלב של הלקוח ושלי מגוייסות לעיניין. מצד הלקוח נעשה מאמץ הרבה יותר גדול ללמוד , להבין ולבצע את הצעדים הדרושים. בפעם הבאה שאנחנו מדברים אני מרגיש את השינוי והתרומה של ההדרכה לידע ולמיומנות של הלקוח.

כמובן יש גם ברכה לעמל שלי, וזה נותן לי עוד יכולת וכוח לעזור לעוד אנשים.

אז מקווה שיותר ויותר אנשים יכבדו את הידע, הניסיון והזמן שלי (ושלהם) ויפנו אלי לקבל הדרכות ו"יעוץ".

מבקש להדגיש שוב, כל הידע והמידע נמצא גם באתר המידע ללא כל עלות – www.norad4u.co.il

על שירותי ההדרכה באתר החנות – https://www.4ehsbyehs.co.il/guide/

Amir Borenstein

מנהל האתר

כתיבת תגובה